Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Επιστολη απο εναν δημοτη

Κι αυτος ο Ραγκουσης........
πηγε κι εβλεπε τις δημοτικες εκλογες Νοεμβριο μηνα........
δεν φτανει που δεν συνηλθαμε απο την σφαλιαρα του περασμενου Οκτωβρη,δεν μας φτανουν ολα τα ωραια των τελαυταιων μηνων,δεν φτανει το Δ.Ν।Τ με ολα τα καλα του,δεν εφτανε που εγινα προεδρος με 50 τοσους ψηφους θα πρεπει να εχω τωρα και το νου μου και στις επερχωμενες εκλογες.Να βρω υποψηφιο δημαρχο !!!
Εγω? και τι ειμαι εγω.....
Ενας απλος προεδρος ,που η αδιαφορια των πολλων και οι πενηντα τοσοι συνεπης με εβαλαν στον θωκο του ΤΟΠΑΡΧΗ της Ν.Δ
ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Επρεπε να εχουμε κανα δυο χρονια περιθωριο για να μας φτασει να ψαξουμε για δημαρχο!!!!!
Να μην θυμηθουμε καποιον παλαιοτερο υποψηφιοπου εφαγε παπουτσια και παπουτσια ως που να εξασφαλισει συμβουλος ως και την τελευταια στιγμη।
Ειναι και αυτος ο Σαλμας με τοση δουλεια στο γραφειο,που να βρει ευκαιρια για τον Δημο Αμφιλοχιας,ΜΠΕΛΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΠΕΛΑΣ!!!

4 σχόλια:

  1. ΕΣΎ ΜΩΡΗ ΣΥΚΙΑ ΤΙ ΚΟΠΤΕΣΑΙ?
    ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ? ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ……..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. opoios eixe matia eblepe kai iksere tn istoria t kathenos!!! diabaze me gt tha matheis polla pragmata apo emena......
    me agaph :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α και μην ξεχασεις να γαψεις και αλλα σχολια γελαω πολυ μαζι σου...κσερεις ομως ε οποιος εχει την μυγα μυγιαζεται α και με ευχαριστη πολυ που διαβαζεις το blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μάθε πρώτα γράμματα!!!!!!!!!!αν και μεγάλωσες και είναι αργά για σένα .πάνε οι εποχές που έκανες τον κομματάρχη.έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή